2013. április 23., kedd

A Nyúl és a zellerszár

Igazából én több éve álmodoztam arról, hogy veszek zellerszárat, de a több év alatt csak tegnap láttam annyiért, amennyiért hajlandó is voltam megvenni. Nagyon büszke voltam magamra, alig vártam, hogy hazaérjünk, aztán szembesültem a ténnyel, hogy a zellerszárnak pont ugyanolyan íze van, mint a zellernek, csak az állaga más, beleharapsz és jönnek vele ilyen szálak, és óóó, hogy rohadjon meg, de tényleg, amilyen szép ránézésre, olyan gusztustalan, ha enni kell...

Szóval első kóstolás után mérsékelten voltam csak lelkes, de azért megkínáltam a Nyulat, gondoltam, hogy ha ő szeretni fogja, akkor esetleg én is. A Nyúl egy harapás után savanyú képet vágott, kérte a tenyeremet, beleköpte a zellerszárat, és gyermeki őszinteséggel - valamint felnőttes vagánysággal - azt mondta:

"Te, ez nagyon rossz. Ez olyan rossz, hogy nem hiszed el."

Ugyanitt zellerszár eladó. (A kudarcot még fel kell dolgoznom.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése