2013. április 20., szombat

Ma reggel a Nyúl azt mondta: "Ha négyéves leszek, én is fogok kávét inni!" Mert neki a négyéves már a "kicsit nagy" kategória. Na, mondom, nagyon helyes, akkor ezek szerint elfelejtette, hogy eredetileg alkoholistának készült, de azért rákérdeztem a biztonság kedvéért: "És sört mikor fogsz inni?" "Azt majd ötéves koromban", felelte. 

Hehe. Gondolom, már meséltem, hogy én is így voltam kiskoromban: mivel folyton a vedelést láttam, azt hittem, felnőttkorunkra megváltozik az ízérzékelésünk, és az alkoholos italokat is elkezdjük finomnak érezni (különösen a borivást vártam, merthogy ugye az szőlőből készült, mmm, biztos olyannak érzem majd, mint a szénsav nélküli Szőlő Márkát...), és meg kell, hogy mondjam, baromira fel vagyok háborodva, hogy felnőttem, és az alkoholnak ugyanolyan szar az íze.

Szóval ha magamból indulok ki, akkor nem kéne félnem, hogy alkesz lesz a Nyúl, csak hát ugye, míg előttem csak a jó példa volt ott, neki már a génjeiben is benne van a vedelés... Na mindegy, reméljük a legjobbakat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése