2014. március 23., vasárnap

Tegnap sétáltunk, a Nyúl biciklizett elöl, ő sétált utána (zsebre tett kézzel, mint egy cigányvajda), én meg loholtam utánuk az ikerkocsival (mint a cigányvajda felesége, csak kevesebb arannyal), és akkor elkezdett kiabálni a Nyúlnak, hogy álljon meg, aztán megállt ő is, és előreengedett. (A Nyúl mondjuk nem állt meg...)

Aztán kiderült, azért csinálta az egészet, mert látta, hogy egy fekete macska fog átmenni az úton, és azt akarta, hogy előttem menjen át, ne előttük.

(Ez amúgy szerintem semmi ahhoz képest, hogy utána az Auchanban összemosolygott egy csajjal - aki szerintem azt hitte, hú, ez milyen szuper pasi, hogy tolja a két babát... Egyszer álmában a homlokára kéne tetoválnom, hogy "Anyukám, nagyon rossz vásárt csinálnál velem", vagy valami ilyesmit. Nem is, inkább azt, hogy "Vigyed nyugodtan, helyetted is csak a motorját fogja szeretni".)

3 megjegyzés:

  1. Na ez tetszett :D Igen én is mindig azt hiszem, hogy más jobban választott, azták ki tudja , ugye?

    VálaszTörlés
  2. Na ez tetszett :D Igen én is mindig azt hiszem, hogy más jobban választott, azták ki tudja , ugye?

    VálaszTörlés