2015. augusztus 20., csütörtök

A hamis Barbie

Pár napja megkérdeztem Dzidzét, aki a konyhában sütött: "Nem láttad azt a hamis Barbie babát, amit múltkor kapott Szotymi?"
Apa is pont akkor jött be a konyhába, és még jó, hogy mindketten lecsaptak a szóra: mi az, hogy hamis, tán harap, vagy mi? (Persze úgy értettem a hamist, hogy gagyi, utánzat, nem igazi.) Ezek ketten kipoénkodták magukat, én meg mentem a dolgomra. Aztán két perc múlva visszasündörögtem Dzidzéhez. "Te, engem úgy idegesít, hogy a Nyúl nem használja a görkoriját."
Dzidze: "Hát mondd neki, hogy görkorizzon... Különben megharapja a hamis Barbie."

Én nem tudom, aznap hányszor röhögtem ezen sírva, de ahányszor eszembe jutott, percekig nem bírtam abbahagyni. És a "különben megharap a hamis Barbie" azóta a leggyakrabban használt fenyegetés lett a családban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése