2015. szeptember 9., szerda

Akartam egy hosszabb beszámolót írni erről, de a gyerekek alvási szokásait elnézve a laptopomat el is adhatnám, úgyhogy most álljon itt csak annyi, hogy a hétvégén vezettem, és most már minden hétvégén szeretnék, aztán meg még gyakrabban.

Először is a családomnak szeretnék üzenni, nevezetesen, hogy hagyják abba a sápítozást még mielőtt elkezdenék, mert igenis én is (újra) tudok (majd) vezetni, semmivel sem vagyok kevesebb senkinél, aki már most vezet, és baromira sértő ez a rettegés.

Másodszor pedig azokat a budapestieket szólítanám meg, akik még nem teljesen biztosak benne, hogy külföldre kellene költözniük: szerintem itt az idő.

Amúgy a várakozásaim ellenére nagyon jól ment, szóval még az is lehet, hogy... na de mégis inkább laptopról mesélem majd ezt el.

3 megjegyzés:

  1. hahaha, de jo, ugyes vagy! :-)
    en mondjuk biciklizni is csak huszonot evesen tanultam meg, a vezetessel megvarom szerintem a harmicotot... :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Persze, várd csak meg, ha nincs szükséged rá, akkor nem is vagy vele elkésve. Lehet, hogy én is azt vártam, csak nekem már el is jött :D

      Törlés
  2. Én a másik véglet vagyok, akinek már megvolt 18 évesen a jogsija, de tíz évig nem vezetett autót. Azóta már rendszeresen használom (kell is), sőt, a nagymotorra is letettem a vizsgát, csak nincs mit hajtani....

    VálaszTörlés