2016. február 26., péntek

Tampon, balerina

Tegnap reggel a trolin kivettem a táskámból a belépőkártyámat, és nem valami nagy, színpadias mozdulatot kell elképzelni, de a tampon, amit kirántottam vele, elég szép ívet írt le, mielőtt eltűnt a szemem elől. (Tudtam, hogy egyszer baj lesz belőle, ha egy zsebben tartom ezeket a táskán belül, de valahogy nem vettem komolyan, egy ilyen szituáció nekem egyáltalán nem tűnt kínosnak. Már amíg még előtte voltam, ugyebár.)

Tettem egy gyenge kísérletet, hogy megkeressem, de az ülésem alatt nem volt, és amikor felegyenesedtem, egy fiatal férfivel néztem farkasszemet, természetesen (meg nyilvánvalóan többen is látták, de úgy égtem, hogy nem mertem szétnézni). Kínomban ránevettem, aztán pont el tudtam húzni a csíkot. De ez amúgy olyan igazságtalan, hogy lehet rajtam órákon át gyártott smink és érezhetem magam bármennyire csinosnak (kb. szökőévenként egyszer), soha a kutya nem nézne rám az utcán, de ha leejtek egy tampont, azt bezzeg rögtön meglátják...

Akinek először elmeséltem, azt mondta, az még a szerencsésebb eset, hogy csak a táskából rántottam ki. Igaz.

Cserébe - és ezt azért írom le, hogy emlékezzek rá később is -, egy kolléganő azt mondta a folyosón, hogy úgy nézek ki, "mint egy kis balerina". Isteneeem... Nem tudom, az volt-e a célja, hogy napokra boldoggá tegyen, de ha nem, akkor is sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése