2016. november 16., szerda

Szóval mostanában megint rájöttem, hogy nincs értelme tovább várni, írni kell. Ani hozzászólása (amihez azóta sem találok vissza) is komoly motiváció, de főleg az, hogy nemrég született egy annyira jó regényötletem, hogy szemétség lenne a potenciális olvasóimmal szemben, ha nem írnám meg. Igen, ez most nagyon nagyképűen hangzik, de tényleg olyan király történet, a hozzám hasonló olvasók nagyon élveznék, az tuti.

Na meg hát azért is hülyeség azt várni, hogy a gyerekeim elég nagyok legyenek, mert akkorra már én is öreg leszek. Nem jó öregen kezdeni.

Szóval el is kezdtem követni egy olyan amatőr íróknak szóló oldalt, tudod, és pár hete mentettem is egy cikket, ami arról szól, hogyan csináljunk magunknak időt az írásra.

De még nem értem rá elolvasni.

2 megjegyzés: