2017. július 18., kedd

A héten olvastam egy cikket egy bizonyos női oldalon arról, hogy miért késhet a menstruáció. 5 okot soroltak fel. Kicsit később ugyanezt a cikket megosztotta egy jobbára fiataloknak szóló oldal is valami ilyesmi címmel: nem kell rögtön pánikolni, ha a barátnődnek késik a menstruációja.

1. Ok: petefészekciszta vagy PCOS

A többi nem túl érdekes, csupa olyan, ami felmerül mindenkiben opcióként, stressz, hirtelen fogyás, ilyenek.

Szóval a lényeg, hogy nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni, hogy születik egy csodálatos gyereketek, a nő anya lesz, és egy családot fogtok majd alkotni. Lehet, hogy egyszerűen csak beteg, szétstresszelte magát valamivel, vagy más módon nyírta ki a szervezetét annyira, hogy felborult a rendszer. Szóval nyugalom, nem kell megijedni, nem biztos, hogy terhesség. Annyi más lehetőség van: lehet, hogy csak depresszió vagy klimax vagy rák...

(Bocs, de ez a téma - a hozzáállás - mindig ki fogja hozni belőlem az állatot, és biztos most is jobban belelovalltam volna magam, ha nem telefonról pötyögnék és nem hasogatna annyira a fejem. És amúgy késik.)

4 megjegyzés:

  1. Hú,hány napja késik?
    Ne aggódj,talán csak a klímax.Vagy sok a stressz...;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Passz... sajnos képtelen vagyok felidézni. Lehet, hogy csak nem írtam be a naptáramba az utolsót. A menstruációval és a pénzzel kapcsolatos adatokat sajnos egyszerűen nem jegyzem meg. Ez egyrészt nagyon idegesít, másrészt meg nem véletlen. Persze nem esem kétségbe, lehet, hogy tényleg csak öregség vagy idegbaj. :-D

      Törlés
  2. hát gondolom egy tininek nem minden álma még hogy anya tizenévesen, ezért a cím.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, az eszem felfogja... meg meg is értem, sokáig én se erről álmodtam 25 éved koromig. :-D Csak tudod, mivel csupa olyan párom volt, aki szerint a gyermekáldás a legnagyobb csapás, ami az életben történhet, rögtön dühös leszek az ilyeneken.

      Törlés