2018. szeptember 21., péntek

RK

Egész este azon gondolkodtam, mit jelent az az RK. Valamiért annyira fontosnak találtam tegnap délután, hogy a Kökiben a mosdónál vastag fekete filctollal felírtam a kézfejemre. Erre még emlékeztem, és arra is, hogy a K-t csak a biztonság kedvéért írtam oda - főleg az én biztonságom kedvéért, Tetkós nehogy azt gondolja, valami Rohadék Exemmel kapcsolatos dologról van szó. Nem kell a fölösleges hiszti.

Egész este. Egész kurva este ezen járt az agyam (mármint amikor nem álmodoztam).

Nem római katolikus, és nem is rhdt krv. De akkor mi? Iskolába kell vinni valamit a Nyúlnak? Esetleg meg kellett volna venni? A blogra akartam írni valamiről? Köze van a rohadáshoz vagy a retekhez?

Reggel, sminkelés közben (igen, ma is kések, és akkor mi van?) arra gondoltam, hogy elengedem, nem lehet életbevágó a dolog, nem fog összedőlni a világ rk nélkül sem. Gratuláltam magamnak, amiért kialvatlanságom ellenére ilyen erős és laza vagyok, majd rohantam tovább, hogy kivegyem a tálból a karkötőimet. Felkaptam a feketét, amit mindennap, aztán arra gondoltam, hogy másodiknak ma nem a szokásosat kellene feltennem, hanem a rózsakvarcot, hiszen péntek van (ilyenkor különösen rossz kedvem szokott lenni, mert a péntek minden dolgozó ember számára örömünnep, kivéve engem, mert én olyankor nem este 10-11-ig, hanem az éjszaka közepéig vagyok egyedül). "Ha rózsakvarcot viselünk, úgy érezzük, nincs előttünk akadály és bármire képesek vagyunk" (én mondjuk sok Beast In Black hallgatása után is ezt érzem, de péntekenként minden segítség jól jön), valamint szerencsések leszünk a szerelemben, amit mondjuk nem tudok ebben a helyzetben értelmezni.

Elkezdtem hát keresni a tálban a rózsakvarc karkötőmet, mondom a RózsaKvarc karkötőmet, és amikor hirtelen tudatosult bennem, hogy megvan a megoldás, annyira megkönnyebbültem, hogy már nem is érdekelt, maga a karkötő meglesz-e (úgyse illik a ruhámhoz meg az egyéniségemhez a színe). Ezek szerint már tegnap is erőt meg boldogságot akartam bevonzani, csak aztán kiment a fejemből, basszus!

Neked nem ennyire zavart, de sokkal boldogabb pénteket kívánok, hiszen az a dolgok rendje, hogy a péntek csodálatos, az emberek pedig remekül érzik magukat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése