2013. szeptember 27., péntek

Két napja láttam egy sportolót a tévében, aki elmondta, hogy a fogyás kedvéért sport mellett az étrendjén is változtatott, és rengeteg tésztát eszik. Azóta csak tésztát eszem, mégse fogytam egy kilót se.:D

(Nálam amúgy a két leghatékonyabb fogyókúrás módszer a szülés és a szoptatás.)

Ja, a hét jó híre, hogy kezdek újra leszokni a húsról, pedig nagyon féltem, hogy nem fogok tudni, de a szervezetem megoldja. A múlt héten egyszer lettem rosszul marhahústól, egyszer csirkétől, egyszer meg disznóhústól, már úgy értem, hogy a látványától meg a szagától (majdnem azt írtam, hogy "állagától", de egyszer meséltek nekem valami idióta libáról, aki tök idegeneknél volt vendégségben, és a tiszteletére készített sütiről letúrta a tejszínhabot, mondván: nem szereti az "állagát". Azóta kajáknál nem használom ezt a szót. Amúgy van olyan ember a világon, aki nem szereti a tejszínhabot?)

Örülök.

3 megjegyzés:

  1. én :D

    de a tészta hol fogyókúrás? tele van szénhidráttal, pont abból nem szabad sokat enni, ha fogyni akarunk. vagy ez olyan lehet, mint a csokidiéta? :D

    VálaszTörlés
  2. én se hittem volna, mennyi ember nem szereti a tejszínhabot, még mindig minden alkalommal kiborulok, amikor vendégek tejszínhab nélkül kérik a fagyikelyhet.... mmmmmh, pedig az a legjobb része! :)

    Egyébként Sophia Loren is a tésztára esküszik, mint fiatalon és jó formában tartó kajára :) Szerintem a sport lehet mellette a kulcsszó, mert a testmozgás elégeti a szénhidrátokat... :)

    VálaszTörlés
  3. Ne már, Bögre, tényleg nem szereted? :D

    Witch, van ilyen, hogy nélküle kérik? Hihetetlen... Én arról álmodom, hogy ha a gyerekek nagyok lesznek (és nem lesz lelkiismeretfurdalásom, hogy eleszem előlük, bár persze különben sem egészséges, úgyhogy ők csak ne egyék), annyi tejszínhabot eszem egyszerre, hogy rosszul leszek tőle :D

    A tésztánál gondolom, inkább a mozgás a lényeg, meg amúgy szerintem mindennél... Hiszen mindig a legkellemetlenebb megoldás a legtutibb.

    VálaszTörlés