2013. december 4., szerda

Idegen tollak :)

1.

Tetkós a hétvégén valami csülköt sütött, és mondta tegnap, szóljak majd, hogy a maradékot vigye be a műhelybe a kutyáknak. Tegnap este kikészítettem neki az asztalra, de biztos voltam benne, hogy nem fog ránézni, így nagyon meglepődtem, amikor reggel láttam, hogy eltűnt a csülök, nem felejtette itthon. Hát... itthon nem is, de az oviban igen, a Nyúl szekrényének a tetején. Persze csak akkor jutott eszébe, amikor már beért munkába, így kénytelen volt felhívni az ovit, hogy pakolják már el onnan délutánig... (Na most tudni kell, hogy az ovi telefonja a vezetőnél csörög, Tetkós már napi kapcsolatban van vele lassan.) Kérdeztem, hogy röhögtek-e, azt mondta, hát eléggé furcsállották a dolgot mindenesetre.

2.

Amikor legutóbb otthon voltam a gyerekekkel egy hétig, Öcsém egy alkalommal elment valami buliba (és ha engem kérdezel, nem volt szomjas szerintem). Hazajött, lefeküdt, majd felpattant, mert eszébe jutott, hogy nincs meg a telefonja. Bevágtatott a szobámba (ahol csodával határos módon épp aludt minden gyerekem), hogy adjam oda a telefonomat, amiről meg tudja csörgetni az övét. Odaadtam, ő elrohant (papucsban az utcán a kocsmába, papucsban, bazmeg, amiben utána simán bejön a szőnyegre, ahol a gyerekeim vannak, ááááá, komolyan, az én ismeretségi körömben egy férfi sincs, aki komolyan veszi az olyan kifejezéseket, hogy "kórokozó", meg "tisztaság"...), aztán jött haza, hogy nincs meg, bár kicsöng. 

Kérdeztem, volt-e a buliban olyan személy, aki ellophatta, idegen, vagy mittomén. Azt mondta, volt egyvalaki, akit nem ismert, de nem hinné, hogy ő volt. Mivel Öcsém előfizetéses, azonnal előkereste a számot, ahol letilthatja a telefonját, felhívta a telefonomról, ott kértek tőle mindenféle kódokat meg adatokat, a lakásban ide-oda nyargalva előkereste hát a papírjait (ekkorra már Anyát is felverte, ahogy keresgélt, vagy ahogy Anya mondaná: "belébaszta az ideget"), aztán nagy nehezen sikerült elintéznie, letiltatta a telefonját.

Én lefeküdtem aludni, és miután megnyugodott, lefeküdt ő is - egyenesen a kibaszott, lenémított telefonjára...

(Aztán felbaktatott a szobámba, hogy elújságolja, megtalálta.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése