2014. január 28., kedd

A múlt 7en a következő :dolgok történtek:

- hétfőn a Nyúl verekedett az oviban (mert azt mondták a kabátjára, hogy csúnya, szóval jogos... tudom, tudom, legyek már annyira felnőtt, hogy ezt elítélem);
- 600 Ft volt a kelbimbó kilója a kedvenc zöldségesemben, és ennek úgy megörültem, hogy majdnem az eladó nyakába ugrottam (nagggyon bevásároltam);
- sütöttem piskótanégyzetet, de ezt írtam;
- volt nálunk E.;
- 8 hónaposak lettek az ikrek, de épp aznap és épp velük kapcsolatban valaki (valószínűleg nem szándékosan) úgy megsértett, hogy kicsit dühösre sikeredett egy fb kiírásom...;
- voltam a Nyúllal kettesben vásárolni (imádok vele sétálni a környéken esténként);
- hallgattunk vele HCSS-t a kádban, de a büdös kölke még mindig csak dobos akar lenni;
- Tetkós mind az 5 munkanapon este 10 után jött haza;
- ez alapján könnyű utánaszámolni, hogy úgy 5 alkalommal jutottam el oda elméletben, hogy kiugrok az ablakon (dehogy ugrok, nem vagyok hülye);
- a Nyúl talált egy tubus kék textilfestéket, és elhasználta (ha esetleg nálunk járnál, és kérdések merülnének fel benned a matracára és a törölközőinkre vonatkozóan);
- nagyon régen kezdtem el írni ezt a bejegyzést és tudom, hogy volt még valami, de most már mindegy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése