2014. március 23., vasárnap

Tegnap az a csodálatos dolog is történt, hogy telepítettem a H&M appot a telefonomra (miért csak most???), és ott van minden termékük ÁRAKKAL, hát sírni tudnék örömömben. A kívánságlistámra össze is válogattam úgy egy brókerfizetésnyi cuccot (zömében gyerekruhákat persze - magamnak nem nagyon van kedvem vásárolni, mert a mostani melleimen max. egy jól szabott lovagi páncél mutat előnyösen), és az a durva, hogy mindezt meg is fogom venni, mert ami jár, az jár. Ezt például nem fogom otthagyni, mert annyira aranyos (gondolom, a Nyúl egyszer felveszi majd, aztán kijelenti, hogy ez nem elég durva póló, de mindegy, majd a kis Varogot máshogy nevelem).

(Te is várod a szent Glamour-napokat? Mert nálam lassan a karácsonnyal lesz egy szinten - mondjuk a mostanit még nem tudom, hogyan fogom megszervezni, mert az ünnep kulcsfigurája, Dzidze húgom épp külföldön lesz.)

Amúgy arra gondoltam, azért is lesz jó ez az alkalmazás, mert majd magamra szedhetek egy kis divatismeretet, hogy végre én is csinos legyek, és ha majd eljutok vásárolni, ne csak álljak, mint Bálám szamara, hogy mit is szabad venni mostanában. Na a női ruhák nagy részét elnézve minden divatos, ami csak egy kicsit is emlékeztet a kórházi takarítónénik vagy nagyon kövér nagymamák ruházatára. Meg azon túl is minden, szóval azért találtam néhány nagyon szuper darabot is, már alig várom, hogy felpróbálhassam, miközben esetleg a két baba torkaszakadtából üvölt majd a próbafülke előtt (jó, ez csak a legvégső eset, hogy együtt megyünk).

Viszont muszáj elmondanom, hogy a H&M azokra is gondolt, akik a következő jelmezbálon ocsmány tramplinak akarnak öltözni. (Elnézést kérek attól, akinek ez tetszik.)

2 megjegyzés:

  1. Én a csütörtököt várom a turiban :) szétnézek a boltokban hogy mit is kínálnak .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) De jó ott is! Remélem, hamarosan oda is eljutok!

      Törlés