2014. július 26., szombat

A HIM itt volt.

Felfoghatatlan, hogy még csak nem is tudtam róla azok után, hogy évekig szerelmes voltam Ville Valóba, és annyira odavoltam a zenéjükért, hogy fél éjszaka képes voltam ébren maradni, csak láthassam a Musicmaxon valamelyik klipjüket. Amikor először hallottam a Funeral of hearts-ot, elsírtam magam. Az első eredeti cd-m a Love Metal volt, és szerintem biztos meg is esküdtem magamnak (kb. 10 éve), hogy ha Magyarországra jönnek, akkor látni fogom őket. (Ja, meg van Ville Valós bögrém is, bibibí, mert Teniszező mindig komolyan vette az ilyen rajongásaimat.)

Ok, mostanában már nem vagyok úgy oda értük, de azért ez, hogy nem is tudtam semmit a látogatásukról, szíven ütött.

Úgy tűnik, vészesen közel az idő, amikor otthonkát viselek és bebongyorítom a rövid, ősz hajamat...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése