2014. július 31., csütörtök

Az van, hogy naponta több négylevelű lóherét találunk Anyával a reggeli kávézgatás közben - amit egyébként a babák után nyargalva ejtünk meg odakint.

Azt gondoltam először, tök szuper, tele van velük az udvarunk. Aztán múltkor a kapu előtt is találtam kettőt. Meg lent a Vendégháznál is kettőt. Na, mondom, jól van akkor, nem az udvarunk, hanem az egész falu van tele. Aztán a héten a szomszéd faluban voltunk unokatesóméknál, és az ottani játszótéren is találtam kettőt. Minden alkalommal úgy, hogy csak egyszerűen lenéztem, és ott voltak. De mondok egy jobbat: a kurvára sehogy megjavított telefonom ugye nem zár le, így tegnap a játszótéren véletlenül fotóztam vele egyet (a poros cipőmet meg a füvet, nyilván, véletlenül se a sejtelmesen lengedező hajzuhatagomat például, amint átragyog rajta a nap vagy ilyesmit). Még azon a képen is volt egy...

Úgyhogy most vagy az egész környék nagyon szerencsés, vagy mi vagyunk azok. Vagy leszünk. Mindenesetre küldtem múlt héten egy lottót.

Nem nyertem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése