2014. augusztus 2., szombat

Öcsém mától jár valakivel. Még nem ért haza, csak a csaj már kiposztolta facebookon. :-D

(Ez úgy félórával azt követően történt, hogy közhírré tette: hullócsillagokat néznek és közben vedelnek*.)

*Bocs, de annyira gyűlölök** mindent, ami alkohollal kapcsolatos, hogy az alkoholfogyasztásra képtelen vagyok az "ivás" szót használni. Szóban is így vagyok vele. Tudom, nem túl elegáns, de vedelni se az.

**Sok ember kemény munkája van ebben hároméves koromtól a mai napig. Igen, ilyen is van.

2 megjegyzés:

  1. Az öcséd hogyan reagált arra, hogy a lány már ki is rakta a Facebookra, hogy járnak? Én azt hinném, a pasik nem annyira szeretik az ilyesmit.

    VálaszTörlés
  2. Én is így gondolom :-)

    Kérdeztem, mit szól hozzá, de nem mondott semmit. Szerintem nem zavarta. Mondjuk Öcsém tök aranyos a lányokkal, kivételnek számít szerintem :-)

    VálaszTörlés