2014. augusztus 26., kedd

Elég rosszul vagyok, bár fogalmam sincs, mitől. Na jó, pontosabban nem akarom elhinni, hogy mitől. Annyira unalmas, tudom, de nyugi, nem mesélek többet, mert engem is nagyon fáraszt már...

Ha belegondolok, hogy jövő héten ilyenkor már ott leszek a magányban és mind a négyen szenvedünk, mint a kutya, gyakorlatilag csonka családként (nyugi, hivatalosan még nem), a rideg és zsúfolt lakásban, hát sikítva tudnék sírni. Nem ezt érdemeljük. A gyerekek főleg, de én se. Én 2005-re már bőven perkáltam azért a Sorsnak, vagy Életnek vagy Mittoménkinek, hogy a továbbiakban olyan társam legyen, aki szeret, világos? Aki nem tesz keresztbe nekem pusztán azért, hogy ne élvezhessem, amint egy kívánságom végre teljesül; akinek a fontossági listáján nem hogy az első negyvenben benne vagyok (Tetkósnál sajna nem), de még az első négyben is (teszem azt, a gyerekeinkkel együtt); aki mellettem van, de nem csak a lakás kibaszott tulajdoni lapján. Akkor???

Jaj, Istenem, a pesti lét gondolatától is a torkomba ugrik a gyomrom, én nem akarok visszamenni, én képtelen vagyok.

(Ne gyere azzal, hogy forduljak a gyerekeim felé, merthogy ők milyen csodálatosak, blabla... mert így van, csodálatosak, imádnivalóak, és mást se csinálok. De ha valaki szerint ez elég, akkor az illetőnek hasonló párkapcsolatmentes, munkában és szívásban gazdag, alvásban és törődésben szegény életet kívánok.)

Aztán lehet, hogy csak azért vagyok bekattanva, mert tegnap álmomban valaki szeretett, és emiatt most halványan fel tudom idézni, milyen volt ez régen, élőben.

7 megjegyzés:

  1. aww <3 hát én átérzem, bár nincs gyerek, de hasonlóan érzek a gondolatra, hogy vissza kell mennem az üres albiba. kitartás és remélem, hogy találkozni fogsz valakivel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-)

      Eszembe szoktál jutni egyébként. Remélem, azért te is jobban fogod majd érezni magad ott. (Olvaslak ám. :-) )

      Törlés
    2. Nem, már nem... :-( what happened?

      Törlés
    3. kicsit szünetel ill meguntam, majd kifejtem.

      Törlés
  2. Amikor olvasom a blogodat (ne érts félre, én nagyon bírom, azért is olvasom), mindig arra gondolok, hogy mennyire jó, hogy én annak idején eljöttem a gyerekem apjától, és ha nem lettem volna annyira elkeseredett és büszke, és maradtam volna, most milyen szar életem lenne mellette. Most meg, hogy így alakult, milyen jó. És tudom, értem én, hogy nehéz, meg minden, de basszus, így az esélyt sem adod meg magadnak, hogy egyszer boldog legyél! Na, mindegy, vannak az életben ilyen nem várt fordulatok, lehet, hogy szerelmes leszel, vagy valami, és akkor majd lépsz :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :-) Mindig csodáltam az erős és önálló embereket. Nagyon ügyes vagy!

      Azt hiszem, illene többet írnom a másik oldalról is, mert mindig csak a rossz hangulataimat adom közre, aztán lehet, hogy túl sokat pörgök bizonyos dolgokon...

      De azért - ahogy mostanában visszanézek 2005-2006-ra, hogy "de jó már túl lenni rajta, Istenem, de sokáig kitartottam" - elképzelem, milyen lesz pár év múlva ide visszanézni.

      Törlés
  3. bár segíthetnék valahogy. most is és amúgy is.

    VálaszTörlés