2014. augusztus 14., csütörtök

Hú, de boldog vagyok! Ma megjött a Becsület (Elif Shafak - már jó rég szemeztem a regénnyel), az egyetlen Milly Johnson, ami még hiányzik Dzidze gyűjteményéből (erről feltétlenül mesélek még), meg még néhány könyvecske. Keblemre tudnám ölelni a világot (ha el tudnék tekinteni attól, hogy lassan 15 hónapja nem aludtam egy rendeset, és nem tudom, fogok-e még valaha).

Ha az Alexandránál valaki végignézné a megrendeléseimet, arra következtethet, hogy Kelet-fanatikus, romantikus kemény rockerek vagyunk, megszámlálhatatlanul sok gyerekkel. Ja, és sóherek. Szóval semmi titok.

Itt mondanám el, hogy mindig elcsodálkozom, milyen zseniálisan ki van találva a doboz, amiben a könyveket szállítják: egyetlen, óriási négyzet van itt-ott bevagdosva és összehajtogatva, egyszerűen fantasztikus. Miért nem vagyok én ekkora zseni, hogy ilyeneket találjak ki?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése