2014. augusztus 8., péntek

Mostanában sokszor eszembe jut, hogy amikor valaki álmában hal meg, azt gondoljuk: "de legalább nem szenvedett". De...

...vajon mit álmodhatott?

Zuhant, és nem ébredt fel, mielőtt földet ért? Üldözte valaki és elkapta? Vagy valami?

A víz kiver a halál gondolatától, sikítani tudnék a félelemtől, amikor ezen gondolkodom.

Ilyenkor döbbenek rá, hogy az általam gyakran hajtogatott "meg akarok halni" kifejezés csupán annyit tesz, hogy "aludni akarok 24 órát egyhuzamban, na jó, legyen 8, Istenem, csak 5 nyamvadt órácskát adj legalább szoptatás nélkül".

4 megjegyzés:

  1. én már sérültem meg álmomban, lelőttek stb és mégis élek, szerintem nem biztos, hogy ezzel kapcsolatosat álmodik. sajnos sose tudjuk meg a választ.

    VálaszTörlés
  2. Tényleg, neked volt ilyen? De durva!

    Én komolyan azt hittem, h lehet vmi összefüggés.

    VálaszTörlés
  3. biztos van ilyen. pl amikor pisilnem kell, álmomban állandóan vécéket keresek, de szerencsére sose jutok el odáig, hogy találjak normálisat :D azon is gondolkoztam, hogy pl a lőtt seb tényleg úgy fájhat-e mint álmunkban, vagy csak ahogy mi elképzeljük (baromi csípős érzés).

    VálaszTörlés