2014. november 18., kedd

Épp a mérlegen álltam, amikor hívott.
LCD: "51 KILÓ VAGYOK!!!"
Tetkós: "Na, pedig én pont most vettem egy teherautót, hogy tudjalak szállítani."*

Hát ezek a fontosabb történések.

(Azért még megosztanám egy kedves barátomnak a fenti kijelentésemre** adott válaszát a "barátság" fogalom értelmezéséhez: "Sose voltál több." Ennyi, és már szeretlek is :-D )

*Most úgy tűnik, a "se vele - se nélküle" kapcsolatból ilyen "vele is - nélküle is" kapcsolat lesz, bár lehet, hogy csak a karácsony közelsége színezi nálam szépre a dolgokat.
**Naná, még jó, hogy másnak is elmeséltem, mindenkinek így köszöntem aznap.

2 megjegyzés:

  1. Igazából én tökre nem értem a kapcsolatotokat. Hányszor cseszett át Tetkós, hányszor hagyott magatokra? Értem én, hogy a gyerekeknek ő az apja, de érdemes ezt így csinálni? Lehet, neked is le kéne játszani két tv-n az estéiteket.

    VálaszTörlés
  2. Kriszti, jogos... :)
    Én sem értem.

    VálaszTörlés