2015. augusztus 9., vasárnap

Napok óta izgatott voltam, hogy ma, életemben először enni fogok nem aszalt, hanem rendes fügét, de mire leértünk, lerohadt a fáról az összes. Nő a következő adag, rengeteg apró, zöld gyümölcs van már a fán, ezek nyilvánvalóan akkorra fognak majd lerohadni, mire legközelebb megyünk.

Elnyelte a föld továbbá a mentámat, amivel tudtam volna mit kezdeni, de legalább a citromfű tartja magát, amit meg igazából nem is szeretek már. Mindig az jut eszembe róla, hogy az ember mennyi faszságot bevet, hogy ne legyen ideges - citromfű, macskagyökér, Xanax -, pedig seggfejek ellen bármelyikből bármennyit adagolhat, azok nem múlnak el... A citromfű kapcsán nekem mindig feljön a rohadékexes korszakom, amikor tényleg minden ilyesmit, mondom mindent, ami csak elérhető volt, addig szedtem, amíg volt belőle. (Pedig ha csak egyszer úgy istenigazából összerugdoshattam volna RE-t, szerintem még akkor is jobban jártam volna, ha feljelent és mondjuk ülnöm kell valamennyit.*)

Nagyon örülök amúgy, hogy lefekvés előtt félórával még megettem egy tonna dinnyét, mert így legalább megint itt baszom a rezet az éjszaka közepén ahelyett, hogy aludnék, pedig holnap korán kell kelni, mert strandra megyünk.  Ja, neeem, dehogy haverok nélkül, hova gondolsz...

*De szerintem felmentettek volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése