2016. április 26., kedd

Én tényleg nagyon de nagyon boldog lettem tegnapelőtt a sok szülinapi köszöntéstől (úgy látszik, ez a dolog is úgy működik, hogy ha sokan kívánnak valamit - pl. tegnapelőtt, hogy boldog legyek a szülinapomon -, akkor az megvalósul). Itt is köszönöm mindenkinek, akit ebből az életemből ismerek, hogy írt, mert ez meg talán még fantasztikusabb, hogy olyanok, akikkel max. 2x, ha találkoztam (van, akivel csak egyszer; van, akivel láttuk egyszer egymást távolról; és van, akit egy újságban láttam, meg voltunk már párszor egy légtérben)... Jaj, meg kaptam különösen szép üzeneteket is. Pl. (nem szó szerinti idézet): "kívánom, hogy olyan boldog légy ma és életed minden napján, mint amilyen én voltam, amikor megszülettél". Ó..! Meg a kedvenc dalom (imádom, amikor valaki figyel rám annyira, hogy tudja, milyen zenét szeretek), meg cuki és vicces üzenetek... ó, szuper volt.

És egyébként meg tökmindegy, hogy az emberek maguktól tudják a szülinapodat, vagy fb-emlékeztetőből, ez arról szól, hogy veszik a fáradságot, hogy írjanak neked. És ez valami fantasztikus érzés, szerintem annak is, aki nem annyira egoista, önző és nárcisztikus, mint én. Szóval megfogadtam, hogy többé én se feledkezem meg másokról (vagyis inkább nem húzom el késő estig, hogy akkor már ne merjek írni - de tegnap aztán mégis pont ez történt).

A Nyúl készített nekem ajándékot, Tetkós elintézte, hogy az anyja vigyázzon a gyerekekre (nem is tudom, melyikük a nagyobb hős), és elvitt engem vásárolni. Igaz, hogy végül csak az Auchanig jutottunk, ráadásul én fizettem, de az élmény a lényeg, nem igaz?

A szülinapom ugyebár a kísérleti állatok világnapja is (nem tudtam erről megfeledkezni, így többször is eszembe jutottak a patkányok, meg ezrn a vonalon haladva néhány exem) - de azt mondtam már, hogy Apának akkor van a névnapja, a szülinapja pedig az állatok világnapján?

Ja, Isten is kedveskedett nekem egy aprósággal a nagy nap alkalmából. Hetek óta minden egyes nap úgy indultam haza a munkahelyemről a verőfényes napsütésben, hogy édes istenem, kérlek, csak egy kis időre legyen szar idő, mondjuk öttől hétig, többet nem kérek. Isten következetesen figyelmen kívül hagyta a sírás-rívásomat, mint egy jó apa, hogyaszongya "ha annyira akarod, majd megkapod a születésnapodra".

Hát így esett, hogy esett.

2 megjegyzés:

  1. és az miért lett volna jó, ha 5-től 7-ig szar idő van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert akkor nem kell játszótérre menni. Ezt magamtól nem merném (meg nem is tudnám) kihagyni, de azért egy szakadó eső mondjuk szélviharral még nálunk is nyomós indok :-)

      Törlés