2016. május 5., csütörtök

sZIa

Ma reggel egyszerre indultunk dolgozni Zi-vel, de míg én csak Pest másik végébe, ő Skóciába. (És, mire én beértem, ő azt hiszem, Németország fölött járt - jól kell megválasztani a közlekedési eszközt, na.)

Amikor mentem a buszmegállóba, épp előttem szállt fel egy gép, gyorsan előkaptam a telefonomat, hogy csekkoljam flightradaron - nem AZ volt, ez Tel-Avivba ment (ez is milyen már, hogy mindig az izraeli gépeket keresem, és pont akkor látok egyet, amikor épp nem az érdekel), de ugyanakkor indult, így aztán kerestem tovább, és hamar meglett a Glasgow-ba tartó gép is, csak jött a busz, el kellett tennem a telefonomat, de amikor a következő buszon újra elővettem, a flightradar még mindig az ő gépét mutatta. Így aztán - mivel olvasni úgyse volt kedvem (a Csillagainkban a hiba valahogy nem olvastatja magát, és akkor még finom voltam) -, követtem a gép útvonalát. Láttam, amint velük párhuzamosan egy Temesvárra tartó gép repül el, és tökre megkérdeztem volna, hogy látja-e. (Jól van, biztos hülyeség, de honnan tudjam, sose repültem még.) Amikor másodszor is átment a Duna fölött, legszívesebben írtam volna neki, hogy most ugyanazon a parton vagyunk, ha leszáll, akár vissza is gyalogolhat ide ügyesen, de úgyse olvasta volna akkor, később meg már mindegy.

Szóval Zi, ha jól láttam, Németország fölött járt, amikor én még mindig úton voltam, de amikor beértem, nem találtam meg többé a gépet (viszont láttam mondjuk egy Boeinget, ami Bejrútból tartott mittoménhova).

Ezzel két dolgot akartam mondani: azt, hogy a flightradar valami fantasztikus dolog, valamint, hogy a legjobb barátom egy évre elhúzta a csíkot. Ami végül is nem jelenti azt, hogy kevesebbet találkozunk vagy beszélünk, mint eddig, csak akkor is... Én szeretem a szeretteimet egy buszútnyi közelségben tudni (átszállás nélkül, kivéve a BKK-s átszállásokat persze), és ez a Skócia most kicsit megfeküdte a gyomromat. (Ez is milyen, tegnap majdnem találkoztunk (?), de én pont Visegrádon voltam a Nyúllal. Mindig az irodában gebedek, de tegnap pont nem.)

De azért persze a legjobbakat kívánom neki. (És kurvasok pénzt, főleg.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése