2018. július 11., szerda

 Kedves Természet!

Örömmel tájékoztatlak, hogy a kinti játékot lehetlenné tevő, mindent egybefüggő sárrá változtató, szakadó eső, amiért naponta imádkoztam hozzád a zsúfolt játszótéren (amikor már órák óta pisilnem kellett volna, de esélyem sem volt egyedül hazacibálni az összes gyerekemet, és csak kornyadoztam órákig reménytelenül, kirekesztve, vagy legalábbis együttérzés helyett kitárgyalva, amikor hallották, hogy kiabálok az útra kirohanó fiammal), múlt szombaton, a nyaralásom első napján megérkezett. Történetesen ekkor volt a Palacsinta Fesztivál nevű, szabadtéri rendezvény is, amit a gyerekeim egész évben várnak. (És amire egy csomó csini ruhát hoztam, a lábat nyújtó szandálokról már nem is beszélve, aztán végül a tavaly viselt kabátomban és a tornacipőmben dagonyáztam végig.)

A hideget, amiért szintén naponta könyörögtem az irodában (a légkondi nélküliben, tudod, a 40 fokban, hosszú nadrágban - mivel szégyelltem, hogy még nem barnultam le, hiszen hol barnultam volna -, nagyközönség előtt izzadva, délre leolvadó sminkben) szintén megkaptam, ugyanakkor, és azóta is, napi egyenlő adagokban.

Köszönöm mindkettőt.

U.I.: Szerintem érdemes lenne valami olyan kézbesítőt keresned, aki másnapra célba juttatja a megrendelést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése