2018. augusztus 10., péntek

Ha éjjel 3-kor blogolok, az nagy valószínűséggel azt jelenti, hogy 

1. megint este 11-kor ittam meg a délutáni kávémat;
2. ettem/ittam valami tejeset és most igyekszem teljesen levakarni magamról az égő bőrömet;
3. partymacska vagyok fergeteges társasági élettel, és most is csak kiosontam a buliból egy cigire.

A 3. pontot gondolom, magadtól is kizártad, a másik kettő egyenlő arányban érvényesül. Voltam ugyanis annyira sötét, hogy a fagyizóban rákérdeztem este, van-e tejmentes fagyi; miután próbáltam stikában mégis tejeset kérni, figyelmeztettek, hogy azt nem kéne (én kizárólag a tejeseket szeretem, ez mindig így volt), aztán végül a tejmentes gyümölcsfagyimmal a kezemben lenyaltam a fiam csokifagyiját, szóval mondhatni, a harmadik körben véreztem el. Nem baj, gondoltam, annyitól csak nem lesz semmi... a többit tudjuk.

Amúgy kicsit azért büszke vagyok magamra. Ugyan még nem fejlesztettem tökélyre a tejkerülést és átlag kétnaponként csak utólag jut eszembe, hogy valamiben volt tejpor, sajt vagy más (múlt héten volt egy ilyen, akkor majdnem sírtam, annyira fájt mindenem), de pl. már nem lapátolom be reflexből a gyerekek meghagyott tejes zabkásáját, vagy joghurtját. A tejesdobozra úgy nézek, hogy abban nekem méreg van, a sajt eszembe sem jut... a sajt... ahh... (biztos neked is volt olyan nagy szerelmed, akiről tudtad, hogy a vonzalom ellenére jobb, ha mégsem kerültök kapcsolatba, mert az csak fájdalmat okozna neked és úgyse venne feleségül).

Közben persze milliószor végiggondoltam, mi van, ha nem is a tej okozza a tüneteimet, de egyszerűen annyira látványos az összefüggés, hogy azt hiszem, nem érdemes tovább agyalni. Úgyis álmodoztam róla egy ideje, hogy lejövök a szerről, és ha húst sem nagyon eszem, akkor majd hipphopp leolvad rólam a... hasam. Meg persze edzeni is fogok. Már úgy értem, hogy sokkal szigorúbban, mint eddig. Egy hét strandolás (ebben a testben) ehhez kiváló motiváció (úgy van, mégsem tudtam ezt teljesen elengedni). Szerzek egy csomó zsírégető szirszart, meg kollagént is. De előtte még végigzabálom ezt a nyaralást, mert most már úgyis mindegy.

Ja, voltam dokinál, meg laborban is, vagy meséltem? Nincs semmi bajom. Ahh. 

Uhh, viszont hatott a gyógyszer, már nem ég az egész testfelületem, és még mindig csak 03:50 van, szóval elteszem magam másna... ó, francba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése