2019. március 10., vasárnap

Újabb szuperhősös poszt

Az egyik dolog, amit nagyon szeretek Tetkósban, az, hogy kisujjból, pillanatok alatt elintéz mindent. Csak lazán. (Szeretem, ha valaki lazán veszi a dolgokat, mert ez eléggé hiányzik belőlem, ugye.) Például Mimmó farsangi jelmezéhez be kellett szerezni egy maszkot, amit megrendeltünk ugyan Kínából és elvileg két héttel a farsangi bál előtt meg kellett volna érkeznie, de amikor egy héttel előtte még sehol se volt, elkezdtem az országban keresgélni. Bp-n végül találtam egy netes boltot (amikor már késő volt rendelni), amelynek a raktára ráadásul a kettőnk munkahelye között volt kb. félúton, de nekem nem fért volna bele az időmbe, mert persze az utolsó napig húztuk a dolgot, és aznap nekem kellett menni a gyerekekért.

Mondtam Tetkósnak reggel, hogy mi a helyzet, ő azt mondta, nincs ideje oda elkocsikázni, de meglátjuk, mi lesz. És aztán két szempillantás múlva kaptam tőle fotót a maszkról*, merthogy beküldött érte valakit, akinel előzőleg szerelt valamit.

Mindig így megy minden. Szeretem, hogy nincs számára lehetetlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése