2019. augusztus 5., hétfő

Nyertem

Pont egy hete nyertem a lottón, ráadásul rögtön kétszer.

Már írtam, hogy nem lottózom rendszeresen, hetekig nem szokott eszembe jutni, de amikor igen, akkor telefonról, mindig egy ötöst (az adóazonosítóm 5x2 számjegyével) és egy hatost (a Nyúl születési adataival) szoktam beküldeni. A múlt héten véletlenül eszembe jutott, hogy lottózzak, de amikor a Nyúl születési idejét akartam beírni, a 9-es helyett kétszer is 8-ast írtam véletlenül. Miután beküldtem egy hatos lottót a Nyúl helyes adataival, arra gondoltam, mi van, ha az őrangyalom próbált segíteni és ő lökdöste a kezemet, nehogy úgy járjak, mint 2005-ben, amikor ugye ötösöm lett. Mondom, jól van, úgyse szoktam már automatás kávét venni, belefér - küldtem hát még egy hatos lottót, ezzel az egy szám különbséggel.

Valószínűleg nem az őrangyalom keze volt a dologban mégsem, ugyanis a másodikként beküldött lottóval hármasom lett, míg az előtte beküldött lottóval négyesem. 

Szóval csilliárdos nem lettem megint, de akkora öröm volt erre a két sms-re ébredni hétfő reggel, hogy nem tudom elmondani. (A pénz egyébként még aznap megérkezett a számlámra.)

A dolognak a nyilvánvalón kívül még két pozitív hozadéka volt: az egyik, hogy megint hiszek a varázslatban, a másik, hogy rájöttem, még mindig képes vagyok örömöt érezni. Ez utóbbiban tényleg nem voltam biztos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése