2019. augusztus 5., hétfő

Tegnap levittük a kicsiket Anyáékhoz, este fél 10 körül értünk haza (mert Anyáékhoz menet, majd hazafelé jövet is megálltunk az építkezésen, és... úristen, hát gyomláltam). Ballagtunk hazafelé a parkolóból a csendes utcán, én pedig, nem tudom, milyen indíttatásból (hiszen fölösleges is kimondani) megjegyeztem Tetkósnak:

"Remélem, nem találkozunk most már senkivel. Eddig olyan jó volt ez a nap."

Ez egy másodperccel azelőtt történt, hogy megláttam a hatodikon lakó fiút* a lépcsőn üldögélni valakivel. 

*Ő amúgy a legszimpatikusabb lakó, rajta kívül nagyon max. 2 embert tudok még mondani a lépcsőházból**, akitől nem ugrik görcsbe a gyomrom, ha összefutunk. 
**33 lakás van.

2 megjegyzés:

  1. Ha én ezt hallanám, nem hinném, hogy a senki konkrétan _senkit_ jelent. Arra gondolnék, hogy például tegnap találkoztál egy nem túl kedves ismerőssel, és úgy érted, ma nem szeretnél ilyennel összefutni :)

    VálaszTörlés