2021. augusztus 20., péntek

Bikinini :)

 Néhány hete vettem a Hádában egy bikinialsót, ami annyira cuki és tökéletes szabású volt, hogy egyszerűen nem hagyhattam ott. Múlt héten elmentünk nyaralni, imádtam.

Tegnap nem akartam bemenni a Hádába, isten bizony, de amikor beértem a Sugárba, valami hívott a másik irányba, mint ahol dolgom lett volna (megvan! Az 50%-os matrica a kirakaton, annak a hangját hallhattam), úgyhogy csak betértem megint.

És anélkül, hogy kerestem volna, megtaláltam a bikinialsómhoz tartozó melltartót. Úgy értem, nem egy olyat, ami illik hozzá, hanem AZT. Nem volt tervben, hogy bemegyek a próbafülkébe, de aztán csak nem bírtam ki, és láss csodát: miután egymillió fürdőruhát és bikinit próbáltam fel ezen a nyáron kétségbeesetten, eeeeez, ez a kis turkálós tökéletesen állt. 

Jaj, ne is törődj velem, ezek örömkönnyek...

(A bikinit Szotymi hívta bikinininek, amikor még picike volt.)

2 megjegyzés:

  1. Hogy hívta Szotymi a bikinit picike korában? Tíz perce töröm a fejem rajta :-) Bikinini? Biniki? Vagy...?

    VálaszTörlés