2014. február 5., szerda

Ez nem kapcsolat.
Ez nem család.
Ez nem élet.

9 megjegyzés:

  1. Nem bántani akarlak, de mi változott az elmúlt időben, amitől így látod?

    VálaszTörlés
  2. Ne csináld már!!!!
    Nézz a gyerkőkre és tessék elindulni felfele!

    VálaszTörlés
  3. Nem bántasz, Perenne. :-) Röviden: Tetkós az ok. Nem vagyunk rajta a fontossági listáján, és az általa szeretett dolgok listáján sem vagyunk az első 10-ben (én az első 100-ban sem).

    Angi, aranyos vagy, és ők tényleg tündérek, de a kis Varog éppen 3. napja fogzik üvöltve, és ez kicsit próbára teszi az idegeimet (meg a hátamat és csuklóimat, mert varázslatos módon ha kézben van, akkor a foga se fáj). Szegény Nyúl meg sikítva hisztizik (betegszabin van) mindenen. Mivel felordítja a babákat, amikor aludnának, ők pedig folyton igényt tartanak rám, napi 0 percet tudok vele foglalkozni. (A velünk való közös játék pár percre köti még le csak.)

    Na, szoptatás vége = blogolás vége :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont erre céloztam. Sosem éreztem azt a blogodból, hogy Tetkósnak ti lennétek az élete értelme. Rossz duma jön, amolyan pasis. Szeret ő titeket, a "maga módján", azaz ne kelljen a kisujját sem mozdítania értetek, ha épp nincs kedve és nagyon ritkán van kedve. De ez mióta olvaslak, mindig is így volt. Ezért kérdeztem, mi változott, amitől eddig elfogadtad ezt a helyzetet, most pedig nem.

      Törlés
    2. Szerintem azért most jött ez, mert zsinórban 5. hete minden hétköznap este 10-11-12-kor ért haza, és lassan elfáradtam. Na meg a hétvégéket is hiába vártam mindig. Most pár napja kicsit már jobb, de tudom, hogy ez csak átmeneti.

      (Egyébként jól látod, neki egyszerűen nem való a család. Jó ember, jó mindenkihez, még jó pasi is, csak ránk nincs szüksége :-D)

      Törlés
  4. Arra gondoltál már, hogy valaki segitőt keress a gyerekek mellé, nem vicc, létezik ilyen szolgáltatás, sőt ingyenes is. Már családos, gyerekes emberek szoktak ajánlkozni, hetente pár órára ha jól tudom és ez lehet rendszeres is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom, hogy van ilyen lehetőség, de nagyon nem szeretném.

      Viszont nagyon örülök, hogy írtál, mert sajnos elfelejtettem az új blogod címét, pont múlt héten próbáltam megtalálni, sikertelenül. Érdekelne, hogy vagy mostanában.

      Törlés
    2. Változóan, nekem is vannak problémáim gyerekek nélkül is :) főleg a házzal.

      A gyerekek mellé azért gondoltam segítőt, mert itt a házban is látom, hogy más családokhoz is járnak, ahol kisgyerek van, van ahova többen is, pedig az apuka nem éjszaka jár haza. Több kisgyerekkel nem lehet folyton készenléti üzemmódba lenni.

      Törlés
  5. Olvaslak ám folyamatosan, csak nem szóltam eddig.

    VálaszTörlés