2014. szeptember 8., hétfő

"Repülj, Gőzi, légy szabad!"

Na, hát szakítottunk.

Én szakítottam vele pénteken írásban, miután minősíthetetlenül viselkedett, majd közölte, hogy ő ma este sem jön haza, mert szüksége van kikapcsolódásra*. Szóval miközben itthon ültem és egy újabb reménytelen PÉNTEK este állt előttem, hirtelen rájöttem, hogy ha ezt még egy perccel tovább csinálják velem (ő és a bandája), akkor rövidesen megbolondulok. Úgyhogy írtam neki, hogy vége, amire ő kábé úgy reagált, mint a papagáj, amikor nyitva felejtik a kalitkája ajtaját.

Inkább nem gondolok bele, micsoda hejehujázós, örvendezős vigalom lehetett aznap este Wekerlén (meg szombat este, meg vasárnap este), mert felrobbanok. Eközben én egyébként Zozika után mostam-takarítottam, akinek a Nyúl sikeresen továbbadta az első ovis héten beszerzett f*sós-hányós vírust. Viszont már nem éreztem, hogy görcsben van a gyomrom az idegtől.

Szóval az elkövetkező hetekben-hónapokban itt fogok utálkozni**, sírni, panaszkodni és nagy, márpedig-legyőzhetetlen-vagyok esküket tenni, hogy végigcsinálom***. (Mégpedig azért itt, hogy ne fb-n csináljak hülyét magamból.) Valószínűleg le fogok írni olyan dolgokat is a múltból, amelyeket még ma sem tudom megérteni, hogyan tehetett meg. Ezúttal nem fogok semmit piszkozatolni később, mert már nem izgat, igazságos-e, hogy a háta mögött leírok dolgokat. (Mellesleg eddig mindig az volt a vágyam, hogy elolvassa a blogomat, lássa, mit művel és változtasson, de a blogot is leszarja nyilván.)

Kedveseim, aki nem bírja az ilyen, sértett büszkeségből fakadó panasz- és keserűségáradatot, az majd ugorja át. Nem ígérem, hogy nem ez lesz most a fő szál, de rég terveim között szerepel például az is, hogy írjak arról a rengeteg jó könyvről, amit mostanában olvastam. Na meg már csak nem annyi történik velem életem hátralevő részében, hogy semmi...

*egész éjszakás vedelés
**pedig még mindig szeretem, bazmeg
***de hár eddig is csináltam, az elejétől egyedül

13 megjegyzés:

  1. Huhh. Nem tudom, mit írjak, talán annyit, hogy kemény csaj vagy, ezt is megcsinálod. És hogy minden szépet és jót neked :)

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon szorítok neked, hogy sikerüljön amit most eltervezel magadban!!

    VálaszTörlés
  3. Ez bátor lépés volt. Kitartás!

    VálaszTörlés
  4. Húúú, sajnálom, vagy nem is tudom. Nyilván azt kívánom, hogy neked legyen a legjobb, ha már volt ilyen balf...sz és elkúrta az egészet.

    VálaszTörlés
  5. Hát, lehet rám epét hányni, de én akkor is azt mondom, hogy gratulálok, ügyes voltál. Kitartás. Nekem ezentúl kötelességem téged lelkileg támogatni, úgyhogy nekem akkor sírsz, amikor akarsz, blogban, privátban, akárhogy, pekalib@gmail.com.

    VálaszTörlés
  6. Szomorú vagyok. Van az úgy, hogy hiába szeretünk valakit, képtelenség vele együtt élni. Sok erőt kívánok!

    VálaszTörlés
  7. Én is elköltöztem, úgy látszik ez ilyen vége van nyár volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sajnálom! Nagyon sok sikert kívánok Neked is az újrakezdéshez!

      Törlés
  8. Az együttélés az egyik legnehezebb dolog.

    VálaszTörlés