2014. október 17., péntek

Valami mocskos módon fáj a fejem. Annyira, hogy sírni tudnék, de attól biztos csak még jobban fájna. Nyilván alszanak a gyerekek és most lenne lehetőségem felszabadultnak lenni, cicomázkodni vagy mindenféle házimunkát végezni, törékeny vagy koszolódó dolgokkal foglalkozni, fertőtleníteni, időigényes ételeket gyártani (palacsintát ígértem a Nyúlnak) - ehelyett konkrétan felállni se nagyon bírok.

Vettem már be gyógyszert - természetesen keresztbe (nem is értem, bazmeg, ha csak féldisznó méretű gyógyszereket tudnak gyártani, akkor miért nem lehet legalább szétrágni), de nem jobb egyelőre. 

Az én fejem egyébként a következő okok miatt szokott fájni:

- Terhes vagyok. 
- Jól vagyok.
- Tetszik az idő.

Az első, ugyebár kilőve. 

A második pontnál inkább arra a helyzetre gondolok, amikor valami nagy teher megy le a vállamról, főleg vizsga. Olyankor, amikor mások a sikeres vizsgát ünnepelve részegednek ocsmány disznóvá (és csak másnap fáj a fejük), én általában az ágyban fetrengve kínlódok. Ez mindig így volt, de nem mondom, hogy mindig így is lesz, mert vizsgázni már a büdös életben nem áll szándékomban (nyilván a munkahelyem keresztül fogja húzni a számításaimat, legalábbis egy rám váró megpróbáltatásról tudok), meg nagy valószínűséggel a gyerekeim úgyse fogják karba tett kézzel, néma csendben várni, amíg én kifekszem a fejfájást.

Én imádom az őszi, esős időt. Nyáron is imádom (akkor mondjuk a nyári esős időt). És nem csak az esőset, hanem a szürkét is. Az őszieset. Amikor kopasz minden fa, akkor már nem. De ilyenkor igen. Régóta úgy képzelem a boldogságot is, hogy ősszel, amikor a természet épp halni készül, én szerelmesen sétálgatok valakivel, miközben már megvan a kellő számú gyerekem (a mondat második fele kipipálva). És nem hiszed el, de amikor nekem tetsző idő van, akkor MINDIG fáj a fejem. Mintha a szervezetem védekezne a boldogság ellen, vagy nem tudom.

Na jól van, szerintem lefekszem én is, takarítani úgyis éjszaka szeretek (és szívesen fogadok egy húszezresben, hogy öt percen belül valamelyik gyerekkel a kezemben fogok kijönni a szobából).

9 megjegyzés:

  1. Jobb lett később. Ittam kávét is :-)

    VálaszTörlés
  2. nekem ilyenkor brutális hányingerem is lesz és forog a világ. quarelin meg a sötét szoba sokat segít.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hányinger is stimmel. Jé, a Quarelint viszont már el is felejtettem, pedig régen nekem is volt.

      Törlés
    2. nem tudom, lehet-e még kapni, már évekkel ezelőtt elavultnak számított :D de erős migrénre van, nekem az ilyen vénynélküli szrok sose használtak, az meg olyan volt, hogy bevettem, vissza az ágyba és fél óra múlva mintha kicseréltek volna.

      Törlés
  3. Én is nagyon fejfájós vagyok.
    Agydaganatos blogot is olvasok nyilván.
    Egyébként velem simán megtörtént az is hogy az uram volt másnapos,de az én fejem fájt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (Régen én is olvastam egyet :-( )

      Ez olyan, mint amikor a kismama párja is rosszul van a terhesség elején, csak nálatok fordítva? :-)

      (Bocs, moderálom az itteni kommenteket, vagyis még régen így állítottam be, aztán így maradt :-D.)

      Törlés
  4. Most azt nem tudom, hogy hova tüntettem el az előbbit.

    VálaszTörlés