2015. április 21., kedd

Megint rendeltem pár ruhát... Nem tehetek róla, ez nekem nagyon bejön, de azért nem csinálom betegesen, mondjuk sose szoktam túlköltekezni, vagy nem rendelek olyasmit, ami fölösleges csak azért, hogy több cuccom legyen. Na jó, gyerekruhát lehet... Most épp a Nyúlnak volt szüksége valamire, amit találtam is, és hát az ember akkor már csak rendel hozzá ezt-azt, hogy ne kelljen a szállításért fizetni, ugyebár, feltéve, hogy az ember olyan skótzsidó, mint jómagam. (Ejnye, de rühellem ezt az utolsó szót pedig.)

De teljes a siker megint. Minden darab fantasztikus, a gyerekek pedig örülnek, miközben csinosak. És nem azért mondom, rajtam még miniszoknya ilyen jól nem állt.

De azért remélem, ha rászánom magam az elvonóra, egy kórterembe kerülök Tündér Keresztanyámmal. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése