2015. november 3., kedd

Tegnap eldöntöttem, hogy átteszem a székhelyemet a nappaliba, és miközben iratokat keresek meg takarítok, megnézek egy filmet, ami csak DVD-n van meg. Aztán kiderült, hogy a lejátszóba beleszorult a Toy Story, szóval a takarítás elmaradt. :D

Amúgy kedvem támadt összeállítani egy csomó listát, pl. frissíteném a 10-es listámat álompasikat illetően. Akartam csinálni külön külföldit és magyart, de Magyarországon összesen nincs 10. Meg ilyet, hogy kedvenc filmjeleneteim, kedvenc filmzenéim, legjobb fiús ill. lányos mesék (bár a Jégvarázst sokadjára se sikerült végignéznem, pedig Isten látja lelkemet, hogy nagyon akartam, de amiben ennyit kornyikálnak, azt nekem egyszerűen nem bírja a szervezetem), legjobb gyerekkönyvek, legjobb könyvek, amelyeket valaha olvastam, stb. Imádom a listákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése