2019. július 4., csütörtök

Az utóbbi 1-2 hétben többször is eszembe jutott egy csaj, aki évekkel ezelőtt szerepelt egy tehetségkutatóban, és tudom, hogy a kerületünkben lakik. Ez konkrétan úgy történt, hogy egy napon bevillant a semmiből, hogy "mi is a neve annak a lánynak, aki..?", és amikor eszembe jutott, megnyugodtam. Az elmúlt napokban még gondoltam rá párszor.

Ma reggel, amikor kijöttem a házból, a reklámújsággyűjtő rekeszben egyetlen hirdetőlap árválkodott, odapillantottam, egy bizonyos szolgáltatást hirdetett - a fent említett lány. (Biztos, hogy ő, mert rögtön rákerestem fb-n.)

Na ez vajon miért volt? Miért jutott eszembe pont mostanában? (Nem gondolom, hogy jel lenne, hogy vegyem igénybe a szolgáltatását, ahhoz ugyanis először kutyára lenne szükségem - márpedig nincs szükségem kutyára.)

Pár nappal korábban felfigyeltem valakinek a nevére. Rácsodálkoztam, mert egy nem mindennapi keresztnév volt, és átfutott az agyamon - fogalmam sincs, miért -, hogy milyen vicces lenne, ha egy napon lenne a születésnapunk. Néhány perc múlva megtudtam, hogy nem egy napon van: az övé egy nappal korábban, mint az enyém.

Imádom az ilyen megérzéshez hasonló, semmilyen üzenetet nem hordozó egybeeséseket. Szimpla véletlenek, nyilván, de azért elkerekedik az ember szeme egy pillanatra.

2 megjegyzés:

  1. Szia, én egy zugolvasó vagyok, pár napja találtam véletlenül a naplódra.
    Nagyon tetszik, le a kalappal, nem semmi, amit végig csinálsz.
    Most 2015 végénél járok, kíváncsian várom a továbbiakat.
    szia :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ági! Köszönöm, hogy írtál, nagyon örülök, hogy itt vagy! :)

      Törlés