2013. április 10., szerda

Hajfestés

Talán meséltem a másik blogon, hogy Anya a fejébe vette: márpedig ő nem festi be a hajamat, mert árt a babáknak. A Húgomra szintén nem számíthattam. Viszont eszem ágában sem volt 2-2,5 centis lenövéssel búcsúzni a munkahelyemtől, úgyhogy azért megvettem a festéket, és megkértem Tetkóst, hogy fesse be ő. Vagy nem is tudom, lehet, hogy már kérni se kellett, hanem ő ajánlotta fel. Nagyon aranyos volt, egy hétvégi délután még arra is gondolt, hogy elaltassa a Nyulat, aztán nekikezdtünk.

Ilyen "vak vezet világtalant" alapon működött a dolog, tehát én anélkül, hogy láttam volna, fésültem ide-oda a hajamat, ő meg kente rá a festéket. Tökjó volt, mivel először csinálta, hallgatott rám: azt kértem, hogy tocsogjon a festék, mint a fodrásznál, úgyhogy tocsogott (megőrülök, amikor Anyukám a csaknem száraz ecsettel vakarássza a fejemet). Nagyon röhögtünk, és nagyon mocskosak lettünk: vicces volt, hogy ő vett fel kesztyűt, pedig az ő kezéről amúgy sem jön le egy hétvége alatt az olaj meg mit tudom én, mi, én viszont elfelejtettem kesztyűt húzni, így utána hetekig kötelező volt sötét körömlakkot használnom, hogy ne nézzek ki úgy, mint aki aznap reggel ásta ki magát a föld alól. (Erről jut eszembe: BURIED, Ryan Reynoldsszal. Kötelező film, elképesztően izgalmas, a vége meg akkorát üt... Tipikusan az a film, ami napokig nem megy ki a fejedből.)

Na de a szakértelem teljes hiánya ellenére az eredmény tökéletes lett. Csodaszép. Sehol egy kihagyott tincs vagy folt, semmi, olyan büszkén mentem utána munkába (na jó, kendővel azért takartam pár napig a nyakamat), mint még soha.

Egyébként azért meséltem ezt el, hogy írjak már Tetkósról valami jót is hogy felhívjam a figyelmet: ha a ti pasitok sem futtatja az "összeszedem magam után a sörösdobozokat/poharakat/fogpiszkálókat/rágott rágókat/használt zsebkendőket/levetett ruhákat" vagy a "hazaérkezéskor a bejáratból nem a számítógép felé indulok" programokat, érdemes utánajárni, hátha futtat ezek helyett valami másik hasznos programot. Ezt a hajfestősdit is ki gondolta volna például, nem?


3 megjegyzés:

  1. Jaj de jó, hogy végre olvashatlak megint!!!!! És hogy a bejegyzéshez is szóljak valamit: a pasik bizony meglepő programokat tudnak futtatni néha... ;)

    VálaszTörlés
  2. nem kapcsolódik, de mikor jönnek a bébik? :)

    VálaszTörlés
  3. :)

    A doki szerint ha május 20-ig kihúzzuk még, az már nagyon jó. Én kiválasztottam a május 18-at :)

    VálaszTörlés