2015. május 23., szombat

Tíz dolog, amit utálok (benned?)

Nemrég eldöntöttem, hogy indítok egy ilyen sorozatot. Túl sokan cseszték fel ugyanis az agyamat mostanában vagy régebben (amit még azóta sem tudtam feldolgozni), és mivel civilizáltak vagyunk (meg sokszor csak virtuálisan ismerjük egymást) nem járható út az, hogy megfogom a gallérját valakinek, és megrángatom, hogy "ezt most miért csináltad, mit ártottam én neked, te majom?" (Szegény családtagjaimmal persze más a helyzet, őket simán ki merem osztani, ha valami nem tetszik, de remélem, azért tudják, hogy szeretem őket. :) )

Az meg mégse járja, hogy mások miatt a gyerekeimmel vagyok idegbajos, mert ők vannak a közelemben (és sokszor még hónapokkal később is ideges tudok lenni egy-egy szemét dolog miatt), szóval inkább kiírom magamból itt.

Az apróbbakat és a nagyobbakat is. Na ennyit bevezetésül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése