2016. június 4., szombat

A világ legrondább színe

Ha hozzátok esetleg nem jutott volna el, megválasztották a világ legrondább színét. Amikor még csak a cikk címét olvastam el, megesküdtem volna rá, hogy olyan szín lesz, amit én szeretek. Bingó. Eláruljam, melyik az?

Nem más, kérlek szépen, mint a Pantone 448 C. Gondolom, megvan. :D De ha esetleg mégsem. Meg a cikkben ott a sztori is. 

Jól van, nem az, hogy ez a kedvenc színem úgy általánosságban, mert mondjuk elképzelhetünk egy öreg kémiatanárt ilyen színű köpenyben, vagy egy negyvenéves, rozoga kocsit ebben az árnyalatban... De elképzelek benne egy csomó más dolgot is. Selyem ágyneműt meg szexi nyári ruhát. Engem megnyugtat. Szeretem a természetes árnyalatokat.

Tényleg, te mit szólsz hozzá? (Na és a második helyezett sötét csokibarnához és a harmadik helyezett mustársárgához?)

1 megjegyzés:

  1. tök szép szín, csomó ilyen ruhák van. és a csokoládébarn az egyik örök kedvenc színem.

    VálaszTörlés