2016. június 2., csütörtök

Na kérem.

Az előbb befejeztem az oviba kötelező sütik megsütését - mind egyedi és különleges lett, értsd, hiába használtam ugyanazokat a formákat (szívecskét meg pillangót), megint nem lett közöttük két egyforma. Sem alakra, sem vastagságra - ez utóbbi elvileg lehetetlen, de nem nekem!

Na mindegy, mindig átmegyek ilyenkor ugyanazokon a fázisokon, amiken most is (ja, szerintem már meséltem, hogy amikor sütit kell vinni, én mindig tüskés sütit készítek, ami egy tök egyszerű teasütemény csokival borítva és megszórva színes vagy normál tortadarával. Mert ezt végre már megtanultam.)

1. Kurvajó ez az ötlet. Mindenki ájuldozni fog, hogy milyen csodaszép és finom, profi munka.
2. Szétcsúsznak a formák a sütőben. A faszért csúsznak szét...
3. Mindegy is, majd szép lesz rajtuk a csoki és finomak lesznek.
4. Lehetséges, hogy ez nem sült át? Meg akkor a többi sem? Ennek ilyen puhának kell lennie?
5. Azért finom.
6. Igazából semmi különleges.
7. Ennek ilyen ropogósnak kell lennie?
8. Még olajat az olvasztott csokiba vagy vajat? (gyakorikerdesek.hu) Vizet???
9. Hogy néz ez ki. Hogy tud ez így kinézni.
10. Soha az életben nem akarok fehércsokit látni. Hogy az anyjába csomósodhat ez így össze. Sose lesz sima.
11. Túl sűrű.
12. Túl folyós.
13. Mindegy, majd a végén a tortadara eltakarja.
14. Hogy néz ki ez a tortadara. Bár legalább finom.
15. De cseszhetem, ha senki nem akar enni belőle úgyse.
16. Mindenki fujjolni fog és azt mondják, hogy egérszar. A gyerekek se fognak belőle enni.
17. Na, azért így egyben egész pofásak. Mondjuk a pillangót nem annyira lehet felismerni, hol inkább Hello Kitty, hol meg elgázolt macska formája van, de enni kell, nem nézni, ugye?
18. Dobozt! Hol a múltkori doboz? Sehol egy kurva doboz? Cipősdoboz, megvan! Fuj ez újcipőszagú. Akkor legyen... miből pakoljak ki... Megvan.
19. Ohh, ezek az élénk, IKEÁs szalvéták! Ezekben még a főtt krumpli is jól mutatna! Excellent!
20. Istenem, add, hogy pont ne halljam, amikor valaki valami kellemetlent mond a sütimre.
21. Esküszöm, legközelebb már tényleg tökéletesek lesznek!
(22. Nem lesznek.)

Amúgy a ballagásra ezen kívül már megvan mindenki ruhája (vasalva!), a hajam befestve (Tetkós ezért rohant haza ma du. munkából), és 3 nap után végre Szotymi lázát is sikerült levinni. Mindössze néhány apróság maradt holnapra.

1. Kitakarítani a nappalit.
2. A fürdőt is. A wc-t is.
3. A konyhát is (vagy legalább lesöpörni mindent a konyhapultról és felgyújtani).
4. Felmosni mindenhol.
5. Körmöt lakkozni.
6. Epilálni.
7. A vendégek érkezése előtti percben elpakolni a játékokat (csak akkor érdemes).
8. Porszívózni.
9. Száradó ruhákat összeszedni.
10. Hajat mosni (és lesikálni a testfelületem jelentős részét borító hajfestéket és filctollat).
11. 1-2 ablakot lemosni gyorsan.
12. Smink, pucc, glanc.

Álmos vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése