2016. június 4., szombat

Számok

Kedveskéim, azt még nem is meséltem, hogy nagy fordulat állt be az életemben.

Eddig éveken át az adóazonosítómmal lottóztam (ami ugyebár öt darab kétjegyű szám), mert mindig az lebegett a szemem előtt, hogy micsoda fricska lenne már az Adóhatóság felé, ha pont ezzel kaszálnék milliókat (bocsánat: milliárdokat).

Aztán kb. két hete minden borult, mert rájöttem: találok öt olyan számot, olyan méretet, ami jellemez, így a továbbiakban ezeket fogom megjátszani, nevezetesen:

- a cipőméretemet,
- a nadrágméretemet,
- a melltartóméretemet (fiúknál az ingmérettel helyettesíthető),
- a súlyomat (bár még nem döntöttem el, hogy azt, amennyi szoktam lenni, vagy azt, amennyi ténylegesen vagyok, vagy azt, amennyit hazudok magamnak, hogy vagyok),
- a 100 cm feletti magasságomat.

Tartsatok velem, ha van kedvetek! Lottózni úgyis kell, ha az ember gazdag szeretne lenni (jól van, persze dolgozni is lehet, de az annyira jelentős eredménnyel nem kecsegtet), akkor meg már miért ne szórakozzunk a számadatainkkal, nem? A születési dátumok meg már olyan elcsépeltek (mondjuk ettől függetlenül a hatos lottón még mindig valamelyik gyerekemét játszom meg, bár csak a Nyúlét lehet tisztán, mert a kicsik 52-kor és 55-kor születtek).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése