2019. augusztus 9., péntek

Kedden eszembe jutott valaki. Baktattam reggel a munkahelyemen az első épülettől a leghátsóig, emlékszem, ahogy a járdán néztem a lábaimat, és közben azon gondolkodtam, hogy vajon MI törölt-e az ismerősei közül, mert már olyan régen láttam vele kapcsolatban bármit is.

Legutóbb márciusban gondoltam rá, amikor felköszöntöttem a szülinapján, meg hát valószínűleg ő is írt nekem az enyémen áprilisban, de erre már nem emlékszem. Nem vagyunk túl közeli ismerősök, bár másfél éve egy hétig eléggé össze voltunk nőve azon az oktatáson. Vele, meg egy harmadik illetővel (akire egyszer ráköszöntem egy meccsen pár hónappal később, de már nem ismert fel). MI még annak is utánajárt később, lehetséges-e, hogy a képzés következő moduljára is együtt jelentkezhessünk mi hárman (nem lehetséges).

Nem volt időm rákeresni fb-n, de este torna közben még egyszer eszembe jutott, mi lehet vele, meg a barátnőjével.

Másnap reggel aztán az első fb-bejegyzés, amit megláttam, amikor megnyitottam az alkalmazást, az volt, amelyben a barátnője megjelölte MI-t, amikor közhírré tette, hogy eljegyezték egymást. Aztán akkor se kerestem rá.

Kérdezni kell, az Univerzum pedig válaszol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése