2013. június 4., kedd

Kicsit szégyellem, hogy most, amikor a fél ország árvíztől retteg, én boldog vagyok a szakadó esőtől, de ez van... Pontosabban nem is, inkább baromira büszke vagyok magamra, amiért reggel gumicsizmában és esőkabátban küldtem el itthonról a Nyulat, most úgy érzem, az eső engem igazol. (Pedig hát igazából tökmindegy, miben megy, mert Tetkós az oviajtótól kb. 5 méterre áll meg, aztán az itthoni ajtótól megint kb. annyira.)

Jó, amúgy az igazi ok az volt, hogy múltkor nem mert szólni Tetkósnak, hogy pisilnie kell, így, míg az apjáék vígan vedeltek a sufni előtt, ő odabent szépen bepisilt, ez belefolyt a szép kis adidas cipőjébe (véletlenül se valamelyik szakadt, kopott, könnyen mosható tornacipőjébe persze), ami két totális, áztatásos súrolás után még mindig intenzív macskapisiszagot árasztott. De most nálam van a bölcsek köve, olyan tiszta és illatos lesz, hogy csak na, mert kell, egyszerűen KELL, hogy valamire jó legyen a mosószóda, amihez hónapok-évek óta ragaszkodom a környezetbarátság jegyében, pedig még az életben semmiről nem tüntette el a koszt, a foltot vagy a szagot (egyedül a wc-ben tesz csodát, ecettel keverve).

2 megjegyzés:

  1. A mosószódában én is sokáig reménykedtem, meg a belőle mosószappannal gyártandó mosószerben is, és mindig azt hittem, én cseszek el valamit... szóval most örülök nagyon - félre ne érts, nem a Te kudarcodnak, csak annak, hogy a csodálatos folt- és egyéb tisztítási legendák másnál sem igazolódtak be, tehát akkor talán mégsem bennem van a hiba... :) Azért ebben a cipőügyben még drukkolok Neked, hátha mégis... :)

    VálaszTörlés
  2. Jól van, én ugyanezt gondoltam (hogy én cseszek el valamit), amikor folyt lefelé az ecetes mosószóda a sütőn, miközben a főzőlapok ugyanolyan dzsuvásak maradtak :D :D :D A cipőnél viszont úgy tűnik, bejött... á, nem, beleszagoltam és nem.

    VálaszTörlés