2014. május 26., hétfő

Ó, kenyér!

Ma meg az történt, hogy tudtomon kívül jelentkeztem egy zárt facebook-csoportba.* Erről csak akkor szereztem tudomást, amikor jött az értesítés, hogy valami ismeretlen nő felvett.

Futólag láttam ezt a csoportot az ajánlottak között, de nem érdekelt. Ők ugyanis, hát no... Szóval kenyérsütéssel foglalkoznak. Egész pontosan ők azok, akik szeretnek kenyeret sütni. (Érted, bekerültem egy kenyérsütős közösségbe... ahol,  olybá tűnik, nagyjából tízpercenként posztol valaki valamit.) Hát részemről mondjuk van egy komoly csúsztatás itt, nevezetesen, hogy én tényleg szeretek (-nék) kenyeret sütni, de eddig egyszer próbáltam, akkor hozzávetőlegesen 7 mm magas lett az alkotásom, és szöget lehetett volna beverni vele.

Egyébként gondolom, röhögsz, de valóban szeretném én sütni majd a kenyerünket valamikor, csak pillanatnyilag nem fér fel a száz legfontosabb házimunka listájára.

*Vagy a Nyúl, vagy Szotymi intézte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése