2019. február 9., szombat

Dallamtapadás - Miss Behaviour: Friendly Fire

Tegnap ébredés után eszembe jutott egy dal, és az egész reggeli készülődés alatt nem ment ki a fejemből. Aztán munkában elindítottam az egyik listámat a Spotify-on, és eléggé elkerekedett a szemem, amikor a 71 dalból pont ezt játszotta le először.

Most rákerestem a zenekarra, mert semmit sem tudok róluk.* Az első magyar nyelvű cikk így kezdődik: "Ha meg kellene neveznem a dallamos rock anyaországát, akkor mindenképpen Svédországra esne a választásom..." Miért nem lep meg? Azon viszont igencsak meglepődtem, hogy találtam videót a dalhoz Youtube-on. Vigyázat, a refrén ottragad a fejben, én reggel óta vagy ezerszer énekeltem el, hol magamban, hol nem, sajnos, szóval nem csak a gyerekek mennek az én agyamra, hanem én is mindenkiére.


*Sebastian Roos énekel, akiről talán még hallani fogunk a 2019-es Eurovíziós dalfesztivál alatt, csak mondom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése